Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych – ksiega główna i księgi pomocnicze, gospodarka materiałowa, prowadzenie rozrachunków, rejestrów VAT, sprawozdania finansowe, deklaracje podatkowe, rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Głównym Urzędem Statystycznym, reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym.
Akta osobowe, listy płac, ewidencja wynagrodzeń, rozliczenia umów cywilno-prawnych, rozliczenia właścicieli, deklaracje ZUS, przekazywanie deklaracji do ZUS w formie elektronicznej (Płatnik), zaświadczenia o zarobkach, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników, reprezentacja Klienta przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja przychodów dla podatników rozliczających się w formie ryczałtu ewidencjonowanego, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, rejestry VAT, deklaracje podatkowe, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego, reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym.